Lessen bij T-line

Bij T-line bieden we veel groepslessen aan: (klik op het “plusje” voor meer informatie)

Je bent hier:
bootcamp

Bootcamp

Tijdens deze les sporten we in de buitenlucht, rondom T-line of in het Haarlemmeerse bos. Dit is een les waar zowel gewerkt wordt aan de algehele uithoudingsvermogen, maar de spierversterkende oefeningen zullen zeker niet ontbreken.

Combi-Spin

Combi-spin

Deze les in een  combinatie tussen spinning (25/35min) en een circuit vorm met oefeningen, waar de nadruk ligt op spierversterkende oefeningen of op lenigheid en balans. Deze les is toegankelijke voor iedereen en absoluut een leuke combinatie voor de 50-plusser.

Fysio-Fitness

Fysiofit

Dit is een les die bedoeld is voor personen die (tijdelijk) lager belastbaar zijn of fysieke beperkingen hebben. Tijdens de les zijn er diverse oefeningen voor zowel mobiliteit, spierkracht en uithoudingsvermogen. Gericht sporten onder deskundige begeleiding om de activiteiten in het dagelijks leven optimaal te trainen.

Kick-boksen

Kickboksen

Een leuke les waarbij je in een vriendelijke sfeer, veilig en blessurevrij kennis kunt maken met de beginselen van het kickboksen. Je leert de juiste stoot- en traptechnieken in combinaties uit te voeren. Ook als je meer ervaring hebt, kun je veel plezier beleven aan deze lessen. Daarnaast doe je oefeningen waardoor je spierkracht en conditie flink toenemen. Niet eng,..maar wel erg leuk!

kick-and-punch

Kick&Punch

Een leuke vorm van een zaktraining voor dames en heren, waarbij verschillende spiergroepen aan bod komen. Een uur lang verschillende trappen en stoten uitoefenen op een staande kick-bag waarbij je de kick-bag als doelwit gebruikt. Een leuke starter om te beginnen met een vorm van boksen hierin verwerkt.

personal-trainer

Personal Training

Indien u persoonlijke training wilt, kunt u dit aanvragen. Belt u voor een afspraak met 023-5282018. Personal training, kan per uur of per half uur.

pump

Pump

Een fitness les op inspirerende muziek. Tijdens de les maak je met relatief weinig gewicht op een barbel (stang) veel herhalingen, ideaal voor de spierkracht/spieruithoudingsvermogen. De les is uitermate geschikt om zowel het boven als het onderlichaam te versterken.

shape

Shape

Bij deze les is er een warming-up van 20-25 minuten bestaande uit aerobicpassen gevolgd door spierversterkende oefeningen voor buik, billen en benen. Door de aerobics-achtige vorm heeft Shape raakvlakken met zumba. Het is een gemiddeld zware les voor dansliefhebbers.

spinning

Spinning

Een dynamische les waarin wordt gefietst op muziek. Bij spinning bepaal je zelf de weerstand op de fiets. Hierdoor maakt het niet uit of je beginnend of een gevorderder sporter bent. Het is een calorieën killer en een aanrader voor iedereen die zijn/haar uithoudingsvermogen wil verbeteren en kilo’s kwijt wil raken.

step-lessen

Step

Op een step worden verschillende choreografieën uitgevoerd. Dit is een leuke en uitdagende les, omdat je op een step beweegt en tegelijk danspassen maakt. Ideaal voor het aansterken van de been- en bilspieren. Het is een goede conditionele work-out die gevold wordt door spierversterkende oefeningen.

Swissball

Swissball

Is een laag belastbare les waar de nadruk ligt op balans op een grote fitnessbal. De les is ideaal voor mensen die willen werken aan meer balans en core-stability.

yoga

Yoga

Dit is een low impact les waarbij lichaam en geest in balans gebracht worden door diverse houdingen en ademhalingstechnieken. De afwisseling van verschillende houdingen bevorderen de algehele lenigheid, concentratie en innerlijke rust. Yoga is uitermate geschikt voor mensen die naast fysiek bezig zijn, ook lichaam en geest willen ontspannen. Kijk voor yoga voor mannen op Bob’s Yoga.

zumba

Zumba

Is een heerlijk swingende les op latijns-amerikaanse muziek, waar iedereen vrolijk van wordt. De verschillende dansstijlen salsa, samba, merenque, cuba, calypso, reggaeton en hip hop komen aan bod en doen de heupen swingen. Hoewel je met een stevige work-out bezig bent voelt dit absoluut niet zo aan, dus swing maar mee!